wtorek, 27 września 2016

Szaleństwo książkowe ;)

Ogarnia mnie zawsze jak przyjeżdżamy do Polski. Staram się nad tym panować ale chyba nie do końca (i nie zawsze) mi to wychodzi ;) I będzie to pierwszy z postów, w którym pojawią się zakupione przeze mnie książki.
Jeszcze żeby tak doba dłuższa była ;)


1. Agata Mańczyk, Huczmiranki. Eukaliptus i werbena, Nasza Księgarnia, Warszawa, 2015
2. C.W. Gortner, Ostatnia królowa, Książnica, Poznań, 2011
3. Anna Sulińska, Wniebowzięte. O stewardesach w PRL-u, Czarne, Wołowiec, 2016
4. Filip Springer, Miedzianka. Historia znikania, Czarne, Wołowiec, 2015
5. Gaja Grzegorzewska, Żniwiarz, Wydawnictwo Literackie, Kraków, 2016
6. Maria Krüger, Karolcia, Siedmiogród, Wrocław, 2016
7. Julita Bator, Zamień chemię na jedzenie, Znak, Kraków, 2013
8. Małgorzata J. Kursa, Nieboszczyk wędrowny, Wydawnictwo Nasza Księgarnia, Warszawa, 2016
9. Victoria Twead, Andaluzja, Olé!, Pascal, Bielsko – Biała, 2012
10. Katarzyna Grochola, Trochę większy poniedziałek, Wydawnictwo Literackie, Kraków, 2013
11. Marcin Wroński, Portret wisielca, WAB, Warszawa, 2016
12. Mary Norton, Kłopoty rodu Pożyczalskich, Wydawnictwo Dwie Siostry, Warszawa, 2012
 
Weszliśmy z Mężem na chwilę do Media Markt i wyszłam z książką, mieli całe kosze książek po obniżonych cenach. Szukałam pozostałych części przygód Klaudyny, a Mąż dzielnie mi w tym pomagał, niestety (a może na szczęście) była tylko ta jedna ;)
 
 
1. Colette, Klaudyna w Paryżu, WAB, Warszawa, 2011
 
Już wkrótce pojawi się reszta książek, które dołączyły do mojej biblioteczki.
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission.


2 komentarze :

  1. Ciekawy stos. Nie znam żadnej z tych książek. Jednak Claudynę czytałam, gdyż miałam wszystkie tomy, które oddałam w chwili dziwnego stanu ducha wraz z innymi czytadłami do biblioteki.
    Przez myśl, by mi nie przemknęło, że w Media Markt są kosze z książkami. Byłam nie tak dawno w Nowym Sączu w nim i nic nie zauważyłam. Tez bym z przyjemnością tam zajrzała.....

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie, ale były one wynikiem kilku wizyt na blogach i mojego zainteresowania Hiszpanią (a chciałam już coś innego niż w kółko Zafón i Falcones ;)) Bardzo lubię kryminały, Wrońskiego przeczytałam wszystkie (akcja dzieje się w Lublinie, to tzw. retro-kryminały), pani Grzegorzewską ("Grób") przeczytałam za namową koleżanki i stwierdziłam, że chętnie poznam pozostałe książki.
      Ale w Media Markt jest dział z książkami? Ja właśnie na ten dział zawędrowałam i ze trzy takie duże kosze z przecenionymi książkami tam zastałam :)

      Usuń