środa, 13 kwietnia 2016

Pochmurno...

a widoki i tak piękne :)

Mam wrażenie, że ostatnimi czasy na blogu pojawia się sporo przepisów ;) A do tego jeszcze kilka postów, właśnie z przepisami, czeka na doszlifowanie i opublikowanie.  Żeby nieco zmienić tematykę podzielę się kilkoma zdjęciami miasteczka, w którym mieszkamy.

Wczoraj rano miałam okazję przejść przez Parque de la Paloma (moje radosne tłumaczenie na język polski: Park Gołębia). Z pewnością pojawi się oddzielny post o parku, bo nie jest on z pewnością parkiem typowym. Można w nim spotkać różne gatunki kaczek a oprócz tego pawie, łabędzie, koguty, kury, króliki i żółwie. I co najciekawsze dokarmianie zwierząt nie jest zakazane a wręcz dobrze widziane. Zwłaszcza przez jego mieszkańców ;) W parku znajduje się również staw i ogród z kaktusami.

Una de las entradas. Jedno z wejść do parku.
 
Pato paseando. Kaczka na spacerze.
 
Una pareja. Dwie kaczki.
 
Jak już wspomniałam dzień był dosyć pochmurny i godzina była wczesna, więc park był praktycznie opustoszały. Był to widok zaskakujący dla mnie bo zazwyczaj jest on pełen ludzi. Spacerujących, urządzających pikniki czy po prostu odpoczywających na trawie. Skorzystałam z okazji, że było tak pusto i pstryknęłam kilka zdjęć.
 
 
 
 
 
 
 
 
I jeszcze dwa zdjęcia figur znajdujących się na schodach Recinto Ferial La Paloma. Jest to plac, na którym odbywają się cotygodniowe targi staroci i nie tylko. O tym również napiszę w oddzielnym poście. Zwłaszcza, że chodzę na targ regularnie i kilka rzeczy przywędrowało już ze mną do domu.
 
 
 
I na koniec plaża, na którą mamy widok z naszego balkonu. Wystarczy jedynie przejść przez ulicę i już na niej jesteśmy. Piasek jest tutaj dosyć ciemny (porównując z plażami San Fernando czy Kadyksu) i jest w nim sporo drobnych kamyczków. Najpiękniejsze plaże są jednak w Kadyksie ;) zdanie to słyszałam na własne uszy a zostało wypowiedziane przez mieszkankę Malagi. Nie pozostaje mi nic innego jak się z tym zgodzić.
 
 
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission.
 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz