środa, 23 marca 2016

Sałatka z kuskusu - odsłona pierwsza ;)

Nachodzą mnie czasem takie dni (tym razem wywołane przeziębieniem i osłabieniem z niego wynikającym), że nie mam ochoty głowić się zbytnio (a potem trudzić) nad przygotowaniem obiadu. Zwłaszcza, że obiad przygotowuję zaraz po tym jak zjemy śniadanie ;) Przyczyna jest bardzo prosta, Mąż zabiera swoją porcję do pracy.
Dziś był dzień „nie trudzenia się” w kuchni. Wybór więc był prosty: sałatka, której podstawowym składnikiem jest kuskus. W internecie można znaleźć wiele przepisów z wykorzystaniem tej odmiany kaszy. Ja przygotowuję własne „mieszanki”.

Sałatka z kuskusu. Ensaladilla de couscous.

 
A oto pierwsza odsłona (w moim jadłospisie jest przynajmniej trzy). Do kuskusu dodaję warzywa, na które akurat mam ochotę. Dziś pierwsze skrzypce zagrały świeży pomidor i korniszony. Zazwyczaj taka sałatka nie zawiera zbyt wielu składników.

Składniki:
• kuskus
• świeży pomidor
• korniszony
• szczypiorek
• natka z pietruszki
• oliwa
• szczypta soli
• szczypta pikantnej papryki
 
Wykonanie:
Kuskus przygotowuję wg przepisu na opakowaniu. Pomidor kroję w sporą kostkę, korniszony w plasterki. Siekam szczypiorek i natkę z pietruszki. Wszystko wrzucam do salaterki, podlewam niewielką ilością oliwy i mieszam. Na koniec dodaję po szczypcie soli i pikantnej papryki. Mieszam raz jeszcze i sałatka gotowa :D
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz