niedziela, 6 marca 2016

Ludzie listy piszą ;)

Za każdym razem jak idę do supermarketu moja trasa przebiega zawsze wzdłuż uliczki willowej, same małe domki, żadnych bloków. Nie mogłam nie zauważyć jak różnorodne, pomysłowe i niesamowicie kolorowe są tam skrzynki na listy. Przyznaję, że do tej pory skrzynki na listy nie były w polu moich zainteresowań obiektów do fotografowania ;). Ale te są tak pozytywnie kolorowe, że same przyciągają wzrok.

Niektóre z nich są podpisane jako „Listy” („Cartas”).


 
 
Inne to po prostu „Skrzynka” („Buzón”).
 
 
 
 
 
 
 
 
Oczywiście są i te bardziej „zwykłe”, przyznaję, że nie poświęciłam im zbyt wiele uwagi ;) Na zdjęcie załapała się jedna, nie jest zbyt piękna ale za to w moim ulubionym zielonym kolorze.
 
 
Z takich skrzynek z przyjemności wyciąga się korespondencję, nawet jeżeli są to jedynie ulotki reklamowe ;)
 
Wkrótce pojawi się post z serii „moich obsesji fotograficznych” czyli balkonów. „Materiał dowodowy” już został zarejestrowany.
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz