niedziela, 1 listopada 2015

Łąki, pola i ogródek ;)

Chwilowo najbardziej czasochłonnym (ale też bardzo przyjemnym) zadaniem jest porządkowanie zdjęć.  A przybywa ich bardzo szybko ;) Być może powinnam powrócić do zdjęć analogowych. Używając  „aparatu na kliszę” przynajmniej ograniczałam się w ilości „pstryków” :D
Tak więc przeglądając nieprzebrane ilości zdjęć znalazłam kilka moich ulubionych (niektóre z nich są tłem na pulpicie mojego laptopa).
Wiosną i latem, na polach i w ogródku można spotkać wiele wdzięcznych kwiatowych ( i nie tylko)„obiektów” :)  Nie pozostaje nic innego jak chwycić za aparat i do dzieła :D
 
 
Łąki majowe 

Ślimak, ślimak pokaż rogi...
 
I nadszedł czerwiec
 
Za płotem
 
Maki w rowie :)
 
Maki raz jeszcze
 
Słoneczka na polu ;)
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz